2009年6月29日星期一

柯柏文和麦加登看《变形金刚》

柯柏文 : 知唔知D地球人将我地个古仔拍成电影,而且就来上画?
 麦加登 : 我知,星星叫同我讲过
 柯柏文 : 知唔知距地稳D茄呢啡来做人类既主角?
 麦加登 : 我知
 柯柏文 : 知唔知距地觉得我地原本既造型好outdate,于是问都唔问就将我地个样改晒?
 麦加登 : 我知
 柯柏文 : 点解你仲可以0甘冷静?
 麦加登 : 因为呢D都系碎料
 柯柏文 : 0甘咩先唔系碎料
 麦加登 : 以上呢D野我都啃得落,但系可唔可以唔好嗌我地狂派做"霸天虎",,唔好嗌我做"威震天",,,好拗口啊
 柯柏文 : 0甘又点,我地博派咪一样比人嗌做"汽车人",我就变0左"擎天柱"
 麦加登 : 啊系了,知唔知你已经变成新一代师奶杀手?
 柯柏文 : 咩新一代师奶杀手
 麦加登 : 你系首映礼上现身,主持人会话,"各位观众,等我向大家介绍呢出戏既主角, 擎天柱",,D师奶就会系台下鬼杀0甘吵,,"噢~~擎 天柱~~我们喜欢你~~~"
 柯柏文 : 唔...
 麦加登 : 知唔知D细路体完出戏之后,就会翻去同距地老豆讲:"爸爸,我以后要做擎天柱"
 柯柏文 : 擎你老味

-------------------------以上来自moing笑毒传播----------------------------

没有评论: